فرمولاسیون تینر / تینر فوری و تینر روغنی

فرمولاسیون تینر

هر رنگی ساختار شیمیایی مخصوص بخودش را دارد به همین جهت تینرها انواع مختلفی را دارند تا حلالی مناسب برای هر رنگ باشند.در اینجا شایان ذکر است که بهترین فرمولاسیون تینر/تینر فوری و روغنی را از هر نوعی ، گروه مهندسین مشاور ارایه می دهند . 

هر فردی برای رقیق کردن رنگ و حتی تمیز کردن ابزار و سطوح کار خود نیاز به تینر خواهد داشت .تینرهادارای درجه بندی و  خصوصیات متفاوتی هستند .

 یکی از مهمترین ویژگی تینرها رنگ آن ها می باشد که نشان دهنده درصد خلوص ، کیفیت پالایش و تمیزی ظروف آنها است . رنگ تینر در فرمولاسیون رنگهای سفید و روشن بسیار اهمیت دارد.هر تینری که بتواند با مصرف کمتر ویسکوزیته رنگ را بیشتر کاهش دهد ، از توانایی حلالیت بیشتری برخورداراست.

خواص تینر :

  • ویسکوزیته
  • خاصیت برس خوری
  • قابلیت اسپری
  • مدت زمان و سرعت خشک شدن رنگ

 

 

تینر فوری

 تینر فوری  قدرت حلالیت بسیار بالایی دارد و بهترین حلال برای رنگ های هوا خشک می باشد . بی رنگ بودن و بوی تند تینر فوری نقطه تمایز آن از تینر معمولی می باشد . در آنجا باید گفته شود که بعلت سرعت تبخیر بسیار بالای آن لقب تینر فوری گرفته است .از مشخصات و ویژگی های تینر فوری می توان به بی رنگ بودن و بوی تند آن اشاره نمود. توجه نمایید که تینر فوری با سرعت تبخیر بسیار بالایی می باشد و به همین دلیل است که به آن فوری می گویند. حلال های تشکیل دهنده آن نیز از حلال های اصلی، حلال های کمکی و حلال های رقیق کننده می باشند.از این نوع تینر حلال در رنگ های هواخشک و همچنین در رنگ های اتومبیل استفاده می شود. همچنین از ترکیب تینر فوری با رنگ های چوب می توان مقیاس براقی و ماتی را مشخص کرد .

کلام آخر

گروه مهندسین مشاور مفتخر است در زمینه ی ارایه ی فرمولاسیون ” تینر / تینر فوری و تینر روغنی ” در قالب فرمولاسیون و روش تولید در خدمت علاقمندان به تولید می باشد .

برای فرمولاسیون محصول مد نظر خود فقط یکبار هزینه کنید .فرمولاسیون های ارايه شده توسط گروه مهندسین مشاور قابل رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. 

 
 برای تهیه فرمولاسیون تینر / تینر فوری و تینر روغنی با ما در تماس باشید …

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *