فرمولاسیون چسب دوقلو

یکی از قدیمی ترین انواع چسب چسب دو قلو می باشد و بر حسب گذشت زمان به روزتر و پایدار تر شده است.یکی از موادی که در ساخت پروژه های دانش آموزی کاربرد بسزایی دارد و دانش آموزان به آن نیاز خواهند داشت چسب دو قلو می باشد. 

در اینجا شایان ذکر است که بهترین فرمولاسیون چسب دو قلو را از هر نوعی ، گروه مهندسین مشاور ارایه می دهند.

چسب دو قلو

 چسب دو قلو نوعی چسب ترکیبی می باشد و برای استفاده از آن، مقداری برابر از دو تیوپ جدا گانه را با هم مخلوط می کنیم. یک تیوپ حاوی رزین و تیوپ دیگر دارای کاتالیزر می باشد، که سرعت واکنش و عملکرد چسب را افزایش می دهد.نام دیگر آن چسب اپوکسی یا Epoxy glue می باشد.

کاربرد چسب دو قلو

چسب دوقلو بهتر است برای چسباندن اشیایی استفاده شود که حالت خشک و شکننده دارند و همچنین این چسب برای سطوح فلزی، شیشه ای، چینی، سنگی و حتی چوبی مناسب می باشد.

انواع چسب دو قلو

 چسب های دوقلو به طور معمول در ۲ نوع شفاف و رنگی در بازار موجود می باشند. چسب دوقلو مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد و مقاومت نوع معمولی آن نسبت به نوع شفاف آن، در برابر حرارت بالا تر است.

همین خصوصیت باعث شده که توسط مکانیک ها برای چسباندن قطعات موتور اتومبیل هم مورد استفاده قرار گیرد. 

خصوصیات چسب دو قلو

چسب دو قلو را می توان پس از مخلوط نمودن در دمای ۲۵ درجه تا ۵ دقیقه استفاده کرد .  این چسب پس از ده دقیقه قابلیت چسبندگی می گیرد و بعد از دو ساعت کاملا خشک می شود.

این چسب بعد از خشک شدن قابلیت رنگ پذیری و سوهان خوردن دارند و در برابر حلال های شیمیایی مقاومت می کنند، ضمنا در صورتی که چسب خشک نشده باشد می توان با استون آن را جل کرد.

 

گروه مهندسین مشاور مفتخر است در زمینه ی ارایه ی فرمولاسیون ” چسب دو قلو ” در قالب فرمولاسیون و روش تولید در خدمت علاقمندان به تولید می باشد .

برای فرمولاسیون محصول مد نظر خود فقط یکبار هزینه کنید .فرمولاسیون های ارايه شده توسط گروه مهندسین مشاور قابل رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. 

 
 برای تهیه فرمولاسیون چسب دو قلو با ما در تماس باشید …

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *