فرمولاسیون چسب چوب

چسب چوب یکی از مواد کاربردی در صنایع چوب است. با استفاده از آن می‌توانید دو قطعه چوبی را به هم متصل نمایید. اگرازچسب به‌درستی استفاده شود یک اتصال محکم و ناگسستنی خواهید داشت.

در اینجا شایان ذکر است که بهترین فرمولاسیون چسب چوب را از هر نوعی ، گروه مهندسین مشاور ارایه می دهند .

 

 

 

کاربرد چسب چوب
چسب چوب در صنایع مبلمان و لوازم اداری، چوب، گچ بری ، گل سازی و غیره استفاده می شود و این چسب به طور عموم برای چسباندن انواع چوب های نرم و سخت ، فرمیکا ، فیبر، تخته سه لایی، روکش های چوبی کاربرد دارد.

 از چسب چوب صرفاً در بهم چسباندن قطعات چوبی استفاده نمیشود و کاربردهای دیگری همچون چسباندن کاغذهای مقوایی و تکه های مجسمه نیز دارد.

خواص چسب چوب
چسب چوب بوی خاصی ندارد و قابلیت حل شدن با آب و رنگ‌های پلاستیکی را دارد و بهمین علت به همین دلیل می توان از انگشتان دستتان و همچنین از قلمو برای مالیدن چسب به نقاط مد نظر خود استفاده کنید.

 

انواع چسب چوب و عرضه آن در بازار

چسب چوب در دو نوع بی رنگ و سفید در بسته بندی ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی، حلبی و گالونی در بازار عرضه میگردد.

یکی از مشخصات چسب چوب سخت سفت شدن این نوع چسب میباشد که با این امکان شما میتوانیددر مدت زمان طولانی قطعات و تکه ها را بهم بچسبانید.

 

گروه مهندسین مشاور مفتخر است در زمینه ی ارایه ی فرمولاسیون ” چسب چوب ” در قالب فرمولاسیون و روش تولید در خدمت علاقمندان به تولید می باشد .

برای فرمولاسیون محصول مد نظر خود فقط یکبار هزینه کنید .فرمولاسیون های ارايه شده توسط گروه مهندسین مشاور قابل رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. 

 
 برای تهیه فرمولاسیون چسب چوب با ما در تماس باشید …

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *