فرمولاسیون چسب سنگ

فرمولاسیون چسب سنگ 

یکی از پرکاربردترین مواد صنعتی در زندگی انسان چسب می باشد. چسب سنگ جز چسبهایی می باشد که شاید کمترین کاربرد را در زندگی روزمره داشته باشد؛ولی در ساختمان سازی نقش آفرینی بسیاری دارد.

در اینجا شایان ذکر است که بهترین فرمولاسیون چسب سنگ را از هر نوعی ، گروه مهندسین مشاور ارایه می دهند.

چسب سنگ چیست ؟

چسب سنگ یک نوع ملات اپوکسی است که برای چسباندن سطوح سخت ساختمانی و قطعات سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های چسب سنگ: توان چسباندن اجسام بر روی سطوح افقی، عمودی، شیب‌دار و حتی سطوح بالایی می‌باشد.

مقاومت چسب سنگ

کارایی چسب سنگ برای متصل کردن قطعات سنگ، بتن و حتی سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگ می باشد. این چسب در برابر تغییرات جوی، نفوذ آب، سرما و گرمای شدید و حلال‌هایی مانند نفت مقاومت بالایی دارد. دیگر مزیت چسب سنگ زود خشک شدن آن است. چسب سنگ بر پایه رزین اپوکسی دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به چسب سنگ بر پایه پلی استردارد. 

کاربردهای چسب سنگ

در محیط های خورنده بدلیل مقاومت بالای مکانیکی بسیار پایدار است

در دماهای زیر صفر تا بالای ۶۰ درجه پایدار می باشد و خاصیت خود را از دست نمی دهد.

 این چسب را می توان برای نصب کاشی و سرامیک های ضد اسید، نصب آجر بر روی سطح شیب دار و همچنین راه پله ها، نصب قطعات سنگ بر روی سطوح غیر متعارف مانند فایبر گلاس و لوله ها، متصل نمودن فولاد به بتن و… استفاده نمود.

طریقه مصرف چسب سنگ

قبل از استفاده از چسب سنگ لازم است سطوح مورد استفاده کاملا تمیز و آماده چسباندن شوند. اگر از چسب کمی استفاده می کنید می توانید به کمک یک ماله یا همزن دستی آن را هم بزنید تا آماده چسباندن شود.

اما اگر از چسب در حجم زیادی استفاده می کنید،با کمک مخلوط کن صنعتی قابل حمل این کار را انجام دهید.ضمنا استفاده از دستکش در هنگام کار با چسب ضروری می باشد.

گروه مهندسین مشاور مفتخر است در زمینه ی ارایه ی فرمولاسیون ” چسب سنگ ” در قالب فرمولاسیون و روش تولید در خدمت علاقمندان به تولید می باشد .

برای فرمولاسیون محصول مد نظر خود فقط یکبار هزینه کنید .فرمولاسیون های ارايه شده توسط گروه مهندسین مشاور قابل رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. 

 
 برای تهیه فرمولاسیون چسب سنگ با ما در تماس باشید …

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *